مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 21:502021-12-30سياسي

آغاز دو پروژه کلان حوزه درمان قم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان یک هزار تختخوابی خاتم و بیمارستان نور دو پروژه کلان حوزه درمان استان قم است که عملیات عمرانی آنها آغاز شده است.

- دکتر عین اللهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور رییس جمهور و شماری از وزرا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برخی از مصوبات هیات دولت در خصوص قم، افزود: مجوز بکارگیری 250 نیروی جدید، افزایش فضای دانشگاه علوم پزشکی قم از 50 به 70 هکتار، تخصیص بودجه برای تکمیل بیمارستان حضرت معصومه (س) از طریق بنیاد برکت، اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پایگاه های شهروندی، تخصیص بودجه برای راه اندازی مرکز انتقال خون پردیسان و خوابگاه دانشگاه، تکمیل مخزن بتنی بیمارستان شهید بهشتی به میزان 5 میلیارد تومان از مصوبات دیگر استان قم در حوزه بهداشت و درمان بود.

وی با اشاره به سفر امروز خود به شهرستان کهک قم، گفت: مشکلات زیرساختی و نیروی انسانی مرکز درمانی این شهرستان به زودی برطرف خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان بیان کرد: کهک از نظر گردشگری ظرفیت بالایی دارد و لازم است تا برای رونق اقتصادی این شهرستان و روستاهای آن ایمنی و استانداردسازی راه ها و مسیرهای دسترسی آن در دستور کار دولت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دو پروژه کلان حوزه درمان قم

آغاز دو پروژه کلان حوزه درمان قم